Opasna saznanja - ★★ Fog Developer ★★

Novo

6/recent/ticker-posts

Opasna saznanja

Opasna saznanja

Sede Fata, Merima i Dženina...

Sede Fata, Merima i Dženana i piju kafu. Pričaju one tako o muškarcima, pa će Dženana:
-U moga Hase su 'ladna jaja, sinoć, kad smo ono radili, ja slučajno pipnem kad ono... 'ladna!
To zainteresuje Fatu i Merimu, pa se one dogovore da će proveriti tu zapanjujuću činjenicu.
Sutradan kada su se sastale, Merima priča:
-Drugar'ce, ja sinoć pipnula! U moga Sulje isto 'ladna jaja! To je izgleda tak'o kod svih muških.
Obeća i Fata da će i ona to što pre proveriti.
Nađu se one sutra a ono Fata došla sa šljivom ispod oka, usnama otečenim i rukom u zavoju.
Začuđene Merima i Dženina je upitaju:
-Što ti je, bona, bilo?
Fata im odgovara: 
-Sinoć uhvati mene Mujo i sruši na krevet, a ja ga dovatim za jaja, a ona vruća. Bilo mi čudno pa sam ga pitala: Bolan Mujo, kako to u tebe vruća jaja, a u Sulje i Hase 'ladna?

Постави коментар

0 Коментари