Dobri duh - ★★ Fog Developer ★★

Novo

6/recent/ticker-posts

Dobri duh

Dobri duh


Muž je odveo ženu na teniski teren kako bi je naučio kako se servira lopta. Pokušava ona tako, ali joj sve lopte završavaju u mreži ili na njenoj strani terena. Poviknu joj muž:
-Zamani jače. Iskoristi svu svoju snagu! Ali ciljaj u moj deo terena!
Tada, što je bilo i očekivano, njen servis udarac je poleteo jako i završio je tako što je lopta razbila prozor prelepe kuće koja se nalazila u blizini teniskog terena. Muž je poludeo:
-Upozorio sam te da budeš oprezna! Sada ćemo, kao i svi normalni ljudi, da odemo tamo i da platimo prozor.
Složiše se i odoše do te kuće. Kada su zazvonili na vratima iznutra im je doviknuo prijatan glas:
-Uđite!
Kako su ušli u kuću ugledali su štetu: staklo od prozora je bilo svuda po podu, a loptica je, odskočivši, razbila i neka antička vaza, a završila je u bifeu sa skupim pićima, od kojih su mnoga bila razbijena. U uglu sobe, na sofi, je ležao mlađi muškarac, koji ih je pozvao unutra, a sada reče:
-Da li ste vi ti koji su igrali tenis i razbili mi prozor?
Oni se pogledaše i odgovoriše:
-Da, gospodine, strašno nam je žao!
-Oh, nije potrebno da mi se izvinjavate. Ja sam vam zapravo veoma zahvalan. Vidite, ja sam dobri duh kojeg je zli čarobnjak zarobio u toj vazi pre više od 1.000 godina. Sad kad ste me oslobodili,  opet sam spoznao radosti ove planete. Evo, već sam popio par ovih skupocenih pića. Ja imam tu moć da ispunim 3 želje. Ako vam ne smeta, u znak zahvalnosti što ste me oslobodili, i jednom i drugom ću ispuniti po jednu želju, ali poslednju bih ostavio za sebe.
Čuvši to, ovaj par je odmah pristao - još će im ovaj dan biti srećan. Muškarac je razmislio na trenutak ,pa reče:
-Ja bih želeo da imam mnogo para. Ako bih mogao da imam po milijardu dolara svake godine, sve do kraja života, to bi bilo super!
-Nema problema, to je sitnica za mene! Pride ti još dodajem dug i zdrav život. A sada Vi, gospođo. Šta bi ste Vi želeli?
-Ako već moj muž ima para, ja bih onda želela da u svakoj državi na svetu imam ogromnu kuću sa slugama. 
-Računajte da je i to rešeno!
Zadivljeni par ga zatim upita:
-A koja je tvoja želja?
-Hmmm, pošto sam bio zarobljen više od 1.000 godina, uželeo sam se mnogo toga. Ali, kada ste već tu onda bih poželeo samo da spavam sa Vašom ženom.
Muž, malo začuđeno, pogleda u svoju ženu, pa joj namignu govoreći:
-Ti odluči. Sad smo bogati i imamo sve te kuće i sluge.
Ona razmisli, pa reče:
-Mužu moj, nije mi svejedno, ali bi, sa obzirom na sve što se desilo, ja bih mogla to da podnesem.
Kada je to rekla, dobri duh je uzme za ruku i povede uz stepenice u sobu. Oni su proveli ostatak dana uživajuci jedno sa drugim. Duh je bio nezasitan, videlo se da milenijumima nije tako uživao.
Siroti muž je sedeo na onoj sofi u prizemlju slušajući buku i vrisku ljubavnog zanosa njegove žene i duha. Nije bitno, važno je da su se oni materijalno obezbedili.
Posle nekih četiri sata vođenja ljubavi bez prestanka, duh se odjednom okrene i pogleda onu ženu pravo u oči:
-Zaboravio sam da pitam. Koliko godina imate Vi i Vaš muž?
-Ja imam tridesetpet, a on četrdeset. Zašto je to bitno?
Tek će duh, uz osmeh:
-Mora da se šališ! Imate toliko godina, a još uvek verujete u duhove?

Постави коментар

0 Коментари