Preskoči na glavni sadržaj

AdSense "Centar za pregled oglasa"

AdSense "Centar za pregled oglasa"

(drugi deo tutorijala blokiranja oglasa)

Ako ste pratili korake iz prethodnog dela tutorijala, Vi se nalazite na AdSense stranici "Omogućavanje i blokiranje oglasa". U ovom delu tutorijala ću objasniti kako ćete preko opcija koje se nalaze u "Centru za pregled oglasa" blokirati (ali i, ukoliko to želite kasnije, odblokirati) pojedinačni oglas ili čak grupu oglasa koje neki AdWords nalog "šalje" na Vaš sajt.
Pre nego što se upustimo u avanturu blokade neželjenih stvari, potrebno je znati sledeće: "Centar za pregled oglasa" će blokirati one oglase koje ne želite na svim vašim web lokacijama (što znači da ne možete blokirati neki oglas na jednom Vašem sajtu, dok bi npr na Vašem blogu on i dalje mogao da se prikazuje) i, što je takođe bitno, on ne podržava sve AdSense proizvode.
Dakle, sada kada se nalazite na kartici "Omogućavanje i blokiranje oglasa" potrebno je da kliknete na opciju "Centar za pregled oglasa" koja se nalazi skroz desno:
Ukoliko ranije niste aktivirali ovu opciju, pokazaće Vam se prozor u kojem stoji kratko obaveštenje šta ova usluga nudi, i šta se od Vas traži. Ako se slažete sa onim što tamo piše, kliknite na "Pošalji zahtev". Ali, ako Vam se, ne neki način, ne sviđa ono što je naznačeno, i ne želite da pošaljete nikakav zahtev, samo opušteno. Postoje i drugi načini za blokiranje oglasa, pa možete preskočiti ovaj deo tutorijala i nastaviti od njegovog trećeg dela.
Nakon što ste poslali zahtev biće potrebno malo vremena da ga Google obradi, što je najčešće par sati. Kada Vam bude omogućena opcija, što ćete saznati tako što, kada kliknete na ovu karticu, prikazaće Vam se oglasi koji su se pojavljivali na Vašim sajtovima, kao na slici ispod (na njoj su sakriveni izgledi oglasa, kao i linkovi ka kojima oglasi vode):

Navigacija kroz oglase

Ako ste tek aktivirali ovu opciju, kada prvi put uđete u ova podešavanja, videćete veoma mali broj oglasa. To je zbog toga što "Centar za pregled oglasa" prikazuje oglase od trenutka kada ste poslali zahtev za omogućavanje pregledanja oglasa. Kasnije, kako budete posećivali ovo mesto, videćete sve više i više oglasa, ali imajte na umu da mora proći neko vreme (najčešće par sati) od kada se oglas prvi put prikazao na Vašoj web stranici, do trenutka kada će se on pojaviti i u "Centru za pregled".
Podrazumevano će Vam biti otvorena kartica "Prikazani" - ona predstavlja oglase koji su bili prikazivani na Vašim stranicama. Sada možete da pregledate oglase. Dovoljno je da pređete mišem preko njih i oni će se uvećavati:

Na svakom oglasu možete pronaći korisne informacije, npr koliki je njegov nivo prikaza na Vašim sadržajima, njegov izgled, kao i URL oglašivača. Ako želite dodatne informacije u vezi sa nekim oglasom, možete kliknuti na ikonicu koja se nalazi u donjem desnom uglu oglasa, a koja izgleda kao dijagonalne strelice (pogledajte sliku iznad - uvećani oglas pri dnu sa desne strane ima tu ikonicu). Za ovaj prikaz neću ostaviti snimak ekrana, iako se u njemu nalaze nove korisne informacije (npr imate dijagram pojavljivanja tog oglasa u zadnjih 30 dana i sl) kao i mogućnosti (npr blokiranja AdWords naloga koji "šalje" ovaj oglas).
Da se mi vratimo na mesto gde se zapravo i nalazimo....
Treba da znate da u gornjem desnom uglu imate dugme "Filteri". Ako kliknete na tu opciju, možete pretraživati oglase po tipu, oglasnim mrežama itd. Ova opcija može da bude korisna, ali nam, zapravo za naš zadatak, nije potrebna.
Ukoliko se željeni oglas ne nalazi na ovoj strani, u donjem desnom uglu prozora imate strelicu koja Vas vodi na sledeći skup oglasa. Imajte na umu da će oglasi sa strane koju ste već videli biti označeni kao pregledani. Te oglase raspoznajete tako što se prikazuju kao izbledeli u odnosu na one koji nisu pregledani.
Ako smo neki oglas pregledali, i želimo da ga ostavimo na miru, logično je da ne želimo više puta da nam se prikazuje prilikom pregledanja oglasa (ukoliko npr imate 1000 različitih oglasa koji su se prikazivali, a pregledali ste 900, ne želite valjda da uvek pregledate i tih 900? 😲), i zato treba da odštikliramo opciju "Prikaži pregledane oglase" koja se nalazi neposredno pored oznake "Filteri".

Blokiranje oglasa

Tokom pregledanja oglasa, naletećete na oglase koje ne želite da se prikazuju na Vašim web lokacijama. Da bi ste ih uspešno blokirali, dovoljno je da kliknete na crvenu traku na vrhu oglasa. Primetićete da se natpis na traci promenuo u "Blokiran".
Ali.... Ovo najverovatnije nije dovoljno, jer će se slični oglasi sigurno opet pojaviti na Vašim stranicama ili su se već pojavljivali. Zato je pametno da se pre blokiranja oglasa klikne na oznaku "Pronađite srodne oglase" koja se nalazi neposredno ispod crvene trake na vrhu oglasa (pogledajte gornju ili donju sliku). Tada će se aktivirati filter, i biće Vam prikazani samo srodni oglasi. Vi ih možete selektovati i blokirati sve zajedno, ili pojedinačno.
Na ovaj način ste blokirali oglas koji se već pojavio na stranici. Ali sličan se uvek može pojaviti sa istog izvora, zar ne? Zato je umesto gornje tehnike pametnije blokirati oglas (u stvari, blokirati AdWords nalog sa kog je stigao oglas) na sledeći način.
Izaberemo oglas koji želimo da blokiramo i zatim kliknemo na dugme "Blokiraj" koje se nalazi ispod slike oglasa, i u tom trenutku će nam sa iznad tog dugmeta iskočiti opcija "Blokiraj ovaj AdWords" nalog.:
Ukoliko kliknete na tu opciju osigurali ste se od budućih prikazivanja svih oglasa od tog objavljivača!
Druga metoda blokiranja celokupnog AdWords naloga je da se klikne na ikonicu koja izgleda kao dve dijagonalne strelice u donjem desnom delu oglasa, što će proširiti informacije o samom oglasu, i na toj stranici kliknuti na "Blokiraj ovaj AdWords nalog".

Pronalaženje blokiranih i ponovno omogućavanje oglasa

Poneki put mi ne želimo da neki AdWords nalog ostane blokiran zauvek. Primer je razlog pisanja ovog tutorijala - politika. Politički izbori ili neki slični dogašaji imaju svoje vreme trajanja, i kada se sva ta pompa završi više ne postoji bojazan da će se oglasi nepoželjne sadržine prikazivati. Zato neke oglase, kao i neke AdWords naloge nakon prestanka "opasnosti" možete i odblokirati.
Prvo moramo pronaći blokirane oglase. Oni se nalaze tako što u navigaciji kliknemo na "Blokirani":
Otvoriće se prozor sa svim blokiranim oglasima, i ako prelazimo mišem preko svakog od njih, primetićete dugme "Deblokiraj". Ako kliknemo na njega, oglas će opet biti omogućen. Ali, ako smo blokirali i AdWords nalog objavljivača, onda je potrebno i da se klikne u navigaciji na "Podešavanja" (na slici gore, odmah pored kartice "Blokirani" na koju pokazuje strelica).
Na toj kartici možete odblokirati željene AdWords naloge tako što kliknete na dugme sa oznakom "X" ispred naloga oglašivača:

Zaključak ovog dela tutorijala

Sada znate kako da blokirate i odblokirate pojedinačne oglase koji su nepoželjni u nekom trenutku na Vašim stranicama. Kao što sam već napomenuo, po meni je ovo najefikasnija metoda (možda i najlakša). Sledeći deo tutorijala je posvećen mogućnosti blokiranja oglasa putem pronalaženja URL-a dobavljača oglasa, što nije komplikovanije, ali je "zapetljanije". Ukoliko Vas to zanima, možete nastaviti ka trećem delu ovog tutorijala.
Kako blokirati neželjene oglaseBlokiranje oglasa pomoću URL-a

Diskusija

Ovo je mesto za predloge, sugestije, kritike....
Zato, druže, hitno pošalji komentar

Najčitanije ovog meseca

Vremenske nepogode

Vremenske nepogode

📧 Kako na responzivnim Blogger-ovim temama izmeniti "Subscribe" dugme? 📧

📧 Kako na responzivnim Blogger-ovim temama 📧 📧 izmeniti 📧 📧 "Subscribe" dugme? 📧 2018-ta je godina i neke stvari zaista lagano klize u istoriju. Jedna od tih stvari, koja je veoma korisna za blogove i pisanja na njima, je mogućnost da čitaoci primaju Vaše nove tekstove na svoju email adresu. Popularni "subscribe" lagano biva zamenjen sa opcijama primanja obaveštenja sa blogova koje pratite direktno u pretraživaču ili čak i u samom operativniom sistemu (notifikacije). Međutim, popularni RSS feed-ovi nisu mrtvi, i zbog toga je važno imati među svojim čitaocima i ljude koji vole da koriste svoju elektronsku poštu da bi pratili sadržaje sa blogova. Jedna od popularnijih platformi za pisanje blogova Blogger je prošle godine predstavila novi set responzivnih tema. Iako savremene, ovim temama nedostaje mnogo opcija za prilagođavanje. Jedna od opcija je i izmena teksta na dugmadima. Iz tog razloga, u ovom tutorijalu će biti pokazano kako se može promeniti tekst i sa…

Definisanje podrazumevanih vrednosti argumenata funkcije

9.4 Definisanje podrazumevanih vrednosti argumenata funkcije  Sada kada smo naučili da je najpametniji način komunikacije programa sa funkcijom kroz argumente prilikom pozivanja te funkcije, možemo malo da „uđemo“ i u tu filozofiju vezanu za argumenate i parametre. Prvi slučaj je sledeći: zamisli da imaš neku funkciju koja predstavlja tvoj doručak. Ti voliš da jedeš kajganu, i zato bi bilo prilično glupo da ti svaki dan kažeš – daj mi za doručak kajganu, umesto toga, brže i pametnije je da sedneš za sto i da dobiješ kajganu. Jedino ako ti je kajgane već preko glave, ti kažeš – daj mi za doručak sendvič! Na istu foru, u nekim funkcijama ćeš želeti da njeni parametri budu opcioni i da funkcija koristi neke podrazumevane (default) vrednosti, za slučaj da ne želimo da konstantno prosleđujemo iste vrednosti za njih. To postižemo definisanjem podrazumevanih vrednosti argumenata i to na sledeći način: prilikom definisanja funkcije mi definišemo podrazumevanu vrednost parametra tako što dodam…

Novi mesec.... Nova tema....

Novi mesec.... Nova tema.... Poštovani čitaoci i pratioci, Verovatno ste već primetili novi izgled bloga. Došlo je "ono" vreme u godini kada se nešto menja. a mnogi ljudi (uključujući i mene) se pitaju: "Zašto baš ja moram sada (nešto) da menjam?". Razloga za "za" i razloga "protiv" uvek ima mnogo. Gotovo isto onoliko koliko i ima izgovora za "za", kao i za "protiv". Ali, eto...
Možda se izgled bloga ne bi ni menjao da nisam u privatnom životu bio opterećen nekim problemima, čije rešavanje ne zavisi od mene? Zapravo, upravo je to bio glavna pokretačka snaga za ovaj korak. Kao što mnogi udaraju u vreće za boks kada su nervozni, tako sam i ja "udarao" po tastaturi kako bi se izbacila frustracija (oko nekih drugih stvari), ali ne beskorisno, već kreirajući nešto, za šta se nadam da će Vam se svideti. Ali, nije samo to.... Prošla tema bloga (prilagođeni Contempto) je imala jedan nedostatak. Naime, u kombinaciji sa AdSe…

Kako podesiti sigurnu konekciju i kako se izboriti sa mešovitim sadržajem na Vašem Blogger blogu?

Kako podesiti sigurnu konekciju i kako se izboriti sa mešovitim sadržajem na Vašem Blogger blogu? U 2018g. je pojam kompjuterske sigurnosti dovoljno sazreo, kako među ljudima koji kreiraju programe i sadržaje, tako i među običnim korisnicima. Kreatori programa koriste sve raspoložive resurse kako bi krajnjeg korisnika osigurali od raznih internet pretnji, najčešće putem vizuelnih ili audio obaveštenja, blokiranja određenih sadržaja i sl. Sa druge strane, kreatori sadržaja najčešće svojom nepažnjom ili neznanjem dovedu sebe u položaj da njihov sadržaj bude označen kao nesiguran. Za krajnjeg korisnika je najbitniji jedan od prvih znakova bezbednosti - sigurna konekcija. On tu sigurnu konekciju prepoznaje tako što se ona odvija putem linkova koji počinju sa https:// (umesto pređašnjih http://). Podaci koji se šalju putem ovakvih linkova su osigurani TLS protokolom, tj oni su (između ostalog) enkriptovani. Koliko je važno da vaša konekcija bude sa prefiksom https govori i činjenica da na…

Dalja unapređivanja programa

13.6 Dalja unapređivanja programa Jupi.... Sada imam program koji zadovoljava sve korisnike, sada napokon mogu odahnuti... Težak trud se baš isplati, zar ne? GREŠKA! Ne može se odahnuti nikada. Ukoliko si predstavio svoj program širokom auditorijumu, više nema stajanja. Ti si sebe ubacio u tzv software development process – a to je običan ciklus, u kome ti moraš da slušaš korisnike, usavršavaš sebe i svoj softver i implementiraš te ideje, itd.
Na primer, ova četvrta verzija programa je sasvim zadovoljavajuća skripta za rad većine korisnika – ali onih koji i nemaju specifične zahteve, pa čak i zarad njihovog (i tvog) zadovoljstva uvek postoji prostor za poboljšanja. Recimo, moja prva zamerka bi bila ta, što je program previše „pričljiv“ - tj. kada god ga pokrenem moram da unesem i izvore i destinaciju. To je za mene glupo, treba mi neki program koji će zapamtiti moj izbor, tako da kada god se pokrene sam uradi sve, bez da me „davi“ (na primer, hoću da podesim moj OS da pokreće ovaj pro…

R.I.P. Dolores O'Riordan

R.I.P. Dolores O'Riordan Prošle nedelje (u ponedeljak 15. januara 2018g.) nas je zatekla vest o smrti Dolores O'Riordan pevačici i frontmenu benda The Cranberries. Ona je premuinula pod nerazjašnjenim okolnostima u Londonskom hotelu "London Hilton on Park Lane" u kom je odsela za potrebe snimanja. Imala je 46 godina i za sobom je ostavila neizbrisiv trag, naročito sa bendom The Cranberries. Ovo je prilika da se podsetimo pesama po kojima ćemo je pamtiti. Najbolje pesme Opus grupe The Cranberries (1990. - 2013g. i 2009. - do danas) je za mnoge u svoje vreme bio prilično revolucionaran. U trenucima kada se svet i Evropa dramatično menjaju, pucajući po nekim starim šavovima, u momentima kada su se stvarali konflikti, ratovi, socijalna raslojavanja... stvarao se osećaj da je potrebno poslati poruku, i to ne bilo kakvu, već poruku koja se jasno i glasno čuje! The Cranberries su bili jedan od bendova koji je to uspešno i učinio. U svakom slučaju, njihovim pesmama nije ned…

Kako kreirati kontakt formu na zasebnoj stranici u Blogger-u?

Kako kreirati kontakt formu na zasebnoj stranici u Blogger-u? Blogger je jedna od najboljih platforma na internetu namenjena kreatorima raznoraznih sadržaja. Ipak neka rešenja, koja Blogger implementira u sebi, najčešće ne zadovoljavaju korisničke potrebe. Jedna od tih problematičnih stavki je i formular za kontakt autora bloga. U Blogger-u je to rešeno preko gedžeta koji možemo postaviti bilo gde u našoj temi, a najčešće ga autori stavljaju u bočnu traku. Problem kod ovog pristupa je što će kontakt forma da bude prisutna na svakoj strani koju posetilac otvori. Iako je praktično, ovo rešenje ne prati savremene trendove, gde se smatra da ukoliko korisnik već ima mogućnost ostavljanja komentara ispod teksta, ne treba ga opterećivati sa još jednim poljem za kontakt, jer ga to jednostavno - zbunjuje! Umesto takvog rešenja, većina današnjih blogova i sajtova, formular za kontakt postavljaju ili na posebnu stranu ili kao integralni deo stranice koja daje informacije o samom tom blogu (popu…

Dodela vrednosti

7.4 Dodela vrednosti U Pythonu se dodela vrednosti obično odvija sa leva na desno. To znači da se operacije sa istim prvenstvom izvršavanja izvršavaju sa leve na desnu stranu. Na primer, 2 + 3 + 4, Python izvršava kao (2 + 3) + 4, tj prvo sabira ono što se nalazi skroz sa leve strane, pa zatim ide ka desnoj strani izraza. Neki operateri poput dodele vrednosti promenljivoj (=), imaju dodelu vrednosti koja ide sa desne, prema levoj strani tj a = b = c, Python tretira kao a = (b = c) .

7.3 Promena redosleda
izvršavanjaIndeks7.5 Matematički izrazi
u našem programu

Četvrta verzija programa

13.5 Četvrta verzija programaProblem: Jedan moj korisnik ima problem. Pogledaj šta mu se desi kada odjedanput pokuša da ubaci više fajlova u naš program: ./beckap_v3.py Unesi imena fajlova koje želiš da bekapuješ Unesi reč "kraj" za kraj unosa. Veran Bekaper v3.0 >>> '/home/lenj/Desktop/Novi rad/Test Kodovi' '/home/lenj/Desktop/Novi rad/Primeri Python kodova.odt' '/home/lenj/Desktop/Novi rad/Problemator.odt' '/home/lenj/Desktop/Novi rad/Problemator.pdf' '/home/lenj/Desktop/Novi rad/Skripta za Python.odt' Unesi reč "kraj" za kraj unosa. Veran Bekaper v3.0 >>> kraj OPREZ! Putanja /home/lenj/Desktop/Novi rad/Test Kodovi' '/home/lenj/Desktop/Novi rad/Primeri Python kodova.odt' '/home/lenj/Desktop/Novi rad/Problemator.odt' '/home/lenj/Desktop/Novi rad/Problemator.pdf' '/home/lenj/Desktop/Novi rad/Skripta za Python.odt NE POSTOJI! Želite li da unesete novu putanju, pritisn…